Odoo voor administratie & accountancykantoren
-
Werk naadloos samen met cliënten in één centraal platform.
-
Beheer onbeperkt veel cliëntadministraties – zonder extra licentiekosten.
- Elimineer handwerk met meer geautomatiseerd boekingen, aangiftes etc
- Help je client met kantoor of client specifieke dashboards.
- Verhoog marge met slimme procesoptimalisatie in Odoo.
dooIT is jouw Odoo implementatiepartner met voor boekhouden
Bij dooIT weten we álles over het voeren van administraties/boekhoudingen, ook die van jouw kantoor:
Cliëntadministraties die intern
worden gevoerd
Hoe ontvang je efficiënt alle documenten
om op tijd de BTW aangifte te doen.
Cliëntadministraties die samen
met cliënt wordt gevoerd
Hoe houd je controle over de kwaliteit en
biedt je meer inzicht gedurende het jaar
Odoo compleet inzetten binnen voor jouw kantoor
Geïntegreerd werken CRM - Uren - Abonnementen - Boekhouding - Controle op taken en meer.
Waarom Odoo voor jouw kantoor?
Exclusieve
accountancyregeling
Speciaal voor accountants en administratiekantoren heeft Odoo een accountancyregeling:
- 2 apps free (Boekhouding en Documenten) gratis voor elke cliëntdatabase.
- Onbeperkt aantal cliëntdatabases aanmaken (écht gratis).
-
Onbeperkt aantal cliëntcontactpersonen toegang geven tot hun database.
- Scan-en-herken-krediet deelbaar over alle eigen én cliëntdatabases.
Bespaar tot duizenden euro's per jaar met een overstap naar Odoo!
Realtime samenwerken met cliënten en écht besparen op tijd én kosten
Met Odoo werken jij en je cliënten eenvoudig samen in dezelfde administratie (database genoemd). De client kan alles waartoe jij rechten geeft (van facturen maken, uploaden, tot bank (laten) afletteren tot rapportage, inclusief activa etc).
Dit maakt het verwerken van administraties sneller, transparanter en efficiënter.
Door de overstap naar Odoo bespaar je veel tijd en kosten, terwijl je jouw dienstverlening naar een hoger niveau tilt.
dooIT is gespecialiseerd in het begeleiden van kantoren bij de overstap vanuit diverse boekhoud- en administratiesystemen. We maken graag een demo op maat voor jouw kantoor, zodat je precies ziet hoe Odoo jouw processen kan verbeteren.
Eenvoudig schaalbaar en volledig geïntegreerd,
met koppelingen naar o.a. Nmbrs (en Loket)
Odoo: één platform voor al je bedrijfsprocessen
Van CRM en uren, van declaraties naar boekhouding, van website met klantportalen. Odoo brengt alles samen onder één dak. Gebruik het voor je eigen kantoor én voor al je cliëntadministraties.
Begin eenvoudig met een paar cliënten en schaal moeiteloos op naar honderden administraties, zonder extra kosten per cliënt. Met versiebeheer, uitgebreide gebruikersrechten, audittrails en hosting in Europa voldoet Odoo volledig aan alle wet- en regelgeving.
De Nederlandse kantoren die al een aantal jaar met Odoo werken bevestigen: Odoo past, werkt en bespaart en is volledig Nederlandse wetgeving proof (PKI, BTW, ICP, SEPA etc) !
Maak je gebruik van Nbmrs of Loket? Dan koppel je deze eenvoudig met Odoo, voor bijna écht alles-in-één.
Bekijk onze uitleg video's speciaal voor administratie- & accountancykantoren
Hoe werkt het dashboard en klantenportaal van Odoo (cliënt-administratie beheer)
Makkelijk & snel factureren & corrigeren met Odoo
Makkelijk rapporteren, corrigeren & analyseren met Odoo
Efficiënt bankmutaties (laten) verwerken en corrigeren met Odoo
Controleren en multi-select corrigeren van boekingen met Odoo
Eenvoudig en snel documenten centraal beheren met Odoo (documenten App - deel A)
Facturen scannen, herkennen en automatisch boeken in Odoo (deel B - documenten App)
Ook weten wat Odoo voor jouw kantoor kan betekenen?
Wij adviseren en helpen je graag verder.
Plan zelf een afspraak op een dag/tijdstip dat jouw het beste uitkomt, vraag een demo op maat aan of kom naar een van onze inspiratiesessies. Daar laten we je zien hoe Odoo jouw werk makkelijker, efficiënter en winstgevender maakt. Deelname is gratis. Inschrijven verplicht.