Advies
Je zoektocht start met veel vragen.
dooIT helpt je met alle vragen die je hebt.
Je zoektocht start met veel vragen. En voor elk antwoord dat je gevonden denkt te hebben, komen drie vervolgvragen. Zonde om zelf veel tijd te steken in het zoeken naar antwoorden.
Natuurlijk wil je niet meteen een oplossing, je wilt weten wat handig is om het traject van een nieuw softwareprogramma aan te pakken. Onze consultants geven je hierbij een advies op maat. Met kennis vanuit de praktijk. En gezien vanuit een ondernemersblik.
Stel je vragen aan ons
Stap 1: laat je (op maat) adviseren

Kennismaking
Online óf bij jou op locatie:
bespreken van jullie eisen en wensen.
(bepalen percentage afwijking van standaard Odoo).
Dit is vrijblijvend.

Demo op maat
Vertaling van jullie eisen en wensen in een Odoo demonstratie.
Dit is vrijblijvend.
Vooronderzoek (POC)
- je zoekt zekerheid in
- toepasbaarheid
- doorlooptijd
- budget
- > 5% afwijking van standaard Odoo
- > 20 Odoo apps
- > 80 gebruikers
Vooronderzoek wordt gedaan door onze consultants.

Offerte
- Odoo software
- Consultancy
- implementatie
- data import
- integratie
- training
- Support via dooIT

Felicitaties
Warm welkom @dooIT
Samen met jou/jullie bepalen we de planning en live gang.
Stap 2: implementeren in fasen
Planning
1e dag kennismaken en doornemen implementatie spreadsheet: wie doet wat wanneer per Odoo app.
Instellen
Elke Odoo app doorlopen en de juiste instellingen voor jouw proces - samen - bepalen.
Importeren
Oude data meenemen:
a. exporteren
b. opschonen
c. importeren in Odoo
Testen
Check of de inrichting voldoet door goed te testen. Bespreek samen de test resultaten.
Training
We zorgen ervoor dat alle medewerkers een training op maat krijgen. Zodat de live-gang soepel verloopt.
Live-gang
Een warm welkom bij dooIT! Samen met jou bepalen we de planning en live gang.
Stap 3: Plezierig werken in Odoo met dooIT support
Ons eigen supportteam op z'n Rotterdams.
Kom maar door met die vragen. We begrijpen heel goed dat je eigenlijk liever geen contact wilt met een support-afdeling. Want dat betekent dat je ergens bent vast gelopen en niet weet hoe nu verder. Een foutmelding, een issue, een functionaliteit dat je verwacht maar niet gebeurd.. je wilt verder maar dat lukt niet. Het kan allemaal voorkomen.
Daar helpt ons supportteam je op de Rotterdamse manier: to the point, snel en met Anydesk (meekijken op jouw scherm). Zodat ji eer verder kunt en zo weinig mogelijk vertraging op loopt. Natuurlijk gebruiken we de Odoo helpdesk app en krijg je een ticketnummer, houden we je up to date en krijg je een klantenportal zodat je jouw gestelde vragen terug kunt lezen.
Dus kom maar door: email jouw vraag, dien een ticket in via onze website of bel gewoon naar 010-2709181. Je krijgt een antwoord op maat. Wil je gebruikmaken van ons supportteam? Neem vandaag nog contact met ons op.
Contact
Stap 4: Odoo upgraden
Plan actief jouw upgrade aanpak samen met ons
Elke jaar brengt Odoo SA een nieuwe versie uit. Deze wordt gepresenteerd tijdens de Odoo Experience week (voor iedereen gratis toegankelijk in Brussel, België). Door de duizenden ontwikkelaars die bij Odoo werken, bevat de nieuwste versie altijd veel, mooie nieuwe functionaliteiten.
Ons advies? zorg dat je samen met ons - om het jaar - jouw Odoo versie migreert naar de laatste versie.
Bekijk ons 7 stappen Odoo onderhoudsplan.
We maken deze graag specifiek voor jou.
Contact
Optie : We denken in standaard
maar Maatwerk is mogelijk
Maatwerk van
dooIT
Vanuit de praktijk hebben we gemerkt dat er behoefte is aan bepaalde functionaliteiten. Daarom hebben we zelf apps ontwikkeld die de puntjes op de i zetten tijdens het werken met Odoo.
Maatwerk
klant specifiek
Elk bedrijf werkt op zijn eigen unieke manier. En stuurt op eigen richtlijnen en cijfers. Daarom kan het wenselijk zijn om bijvoorbeeld een eigen rapportage te ontwikkelen. De programmeurs van dooIT staan voor je klaar.
Nederlandse
programmeurs
We werken met uitsluitend programmeurs uit eigen land. Korte lijnen, snel schakelen. Niet onnodig lang overleggen, maar actie! Met de Hollandse mentaliteit programmeren ze bedrijven naar een hoger Odoo niveau.
Je krijgt een training op maat
Wij trainen alle medewerkers met het gebruik van Odoo Software.
Je weet als geen ander dat het belangrijk is om software écht goed te gebruiken. En zoveel mogelijk functionaliteiten in te zetten zodat de software zich ook terug betaald.
Daarom helpen onze consultants jouw medewerkers met het gebruik van Odoo Software. Neem contact met ons op en we vertellen je er graag meer over.
Stel je vragen aan ons
We beantwoorden je vragen graag.
Wil je meer weten over onze aanpak, dienstverlening of supportondersteuning?
Vul hiernaast het contactformulier in en we nemen contact met je op.
En nee, we zetten je niet meteen op onze mailinglijst, wel laten we binnen 24 uur van ons horen.