Overslaan naar inhoud

Ons eigen supportteam op z'n Rotterdams 

Kom maar door met die vragen. We begrijpen heel goed dat je eigenlijk liever geen contact wilt met een support-afdeling. Want dat betekent dat je ergens bent vast gelopen en niet weet hoe nu verder. Met ons supportteam krijg je de Rotterdamse aanpak: direct, snel en effectief.

Support aanvragen

Plezierig werken in Odoo met dooIT support

Een foutmelding, een issue, een functionaliteit dat je verwacht maar niet gebeurd.. je wilt verder maar dat lukt niet. Het kan allemaal voorkomen.

Daar helpt ons supportteam je op de Rotterdamse manier: to the point, snel en met Anydesk (meekijken op jouw scherm). Zodat jij weer verder kunt en zo weinig mogelijk vertraging op loopt.

Natuurlijk gebruiken we de Odoo helpdesk app en krijg je een ticketnummer, houden we je up to date en krijg je een klantenportal zodat je jouw gestelde vragen terug kunt lezen. 

Dus kom maar door: email jouw vraag, dien een ticket in via onze website of bel gewoon naar 010-2709181. Je krijgt een antwoord op maat. Wil je gebruikmaken van ons supportteam? Neem vandaag nog contact met ons op. 

Helpdesk ticket indienen  Contact

Vergroot je Odoo kennis met onze webinars

Wil je weten hoe je Odoo sneller en effectiever kunt gebruiken om tijd te besparen? Schrijf je dan nu in voor de online training: Efficiënter werken met Odoo.

Bekijk onze webinars

Ontdek wat dooIT voor jouw bedrijf kan betekenen

Neem contact met ons op voor vrijblijvend advies, of plan zelf een afspraak op een moment dat jou het beste uitkomt. Je kunt ook een demo op maat aanvragen of deelnemen aan een van onze inspiratiesessies. Tijdens deze sessies laten we je zien hoe Odoo jouw werk makkelijker, efficiënter en winstgevender kan maken. Deelname is gratis, inschrijven is wel verplicht.